- s novim opskrbljivačem koji nije pod obvezom javne usluge
- s novim opskrbljivačem koji pruža uslugu opskrbe u okviru univerzalne usluge.
- Krajnji kupac podnosi zahtjev za sklapanje novog Ugovora o opskrbi novo odabranom opskrbljivaču.
- Novi opskrbljivač, u roku od 2 radna dana od zaprimanja zahtjeva za sklapanje ugovora, dostavlja HOPS-u zahtjev za provjeru usklađenosti podataka elektroničkim putem ovdje.
- HOPS će po zaprimanju valjanog zahtjeva za provjeru usklađenosti, u roku od 3 radna dana, odnosno najkasnije do 22-og u mjesecu koji prethodi mjesecu primjene novog ugovora o opskrbi, dostaviti potvrdu o usklađenosti podataka.
- Ako podaci nisu usklađeni HOPS će, u roku od 3 radna dana, obavijestiti novog opskrbljivača koji podaci nisu usklađeni.
- Novi opskrbljivač je dužan u roku od 3 radna dana, od zaprimanja obavijesti od HOPS-a, otkloniti nedostatke i o tome obavijestiti HOPS, u protivnom se postupak promijene opskrbljivača obustavlja.
- Nakon što je novi opskrbljivač otklonio nedostatke, u roku od 3 radna dana od obavijesti, HOPS će izdati potvrdu o usklađenosti podataka.
- Novi opskrbljivač dužan je u roku od 2 radna dana dostaviti krajnjem kupcu potvrdu o prihvaćanju zahtjeva za sklapanjem novog Ugovora o opskrbi
- Novi opskrbljivač dužan je u roku od 2 radna dana obavijestiti HOPS o danu sklapanja novog ugovora o opskrbi te danu početka njegove primjene
- Novi Ugovor o opskrbi smatra se sklopljenim danom slanja potvrde novog opskrbljivača o prihvaćanju zahtjeva za sklapanje novog ugovora o opskrbi novom kupcu
- Nakon završetka postupka promjene opskrbljivača HOPS je dužan obavijestiti postojećeg opskrbljivača da je izvršena promjene opskrbljivača.
- Opskrbljivač šalje obavijest o raskidu Ugovora o Opskrbi električnom energijom HOPS-u elektroničkim putem ovdje
- Za tekući mjesec, HOPS će zaprimati raskide uključivo do 24-og u mjesecu
- HOPS izdaje potvrdu usklade raskida